טיפים על כתיבת מאמרי Seo

לא כל המאמרים שפורסמו באינטרנט הגיוני. הסיבה לכך היא כי ישנם מאמרים שיש מילות מפתח יותר מדי. אלה ביטויי מפתח יתר על המידה בדרך כלל להפוך את המאמר נראה כתובה רע, קשה להבין, ועם דקדוק שגוי. לא כל המאמרים עשויים גם יפורסמו באינטרנט. זאת משום שחלק התוכן להיראות שגנב, ובכך, מנועי חיפוש לסרב לפרסם אותם.

נכון כתיבת מאמר SEO יכול לעשות או לשבור את הדירוג במנועי החיפוש של האתר שלך. זו הסיבה מדוע אתה צריך לדעת איך לבוא עם מאמרים לפי כללים SEO ותקנות, והם ידידותי הקורא ידידותי למנועי חיפוש בעת ובעונה אחת. רוב מנועי החיפוש כיום הם אינטליגנטים כמו האדם, והם בוודאי להעניש אותך לבוא עם מאמרים באיכות ירודה אשר ממולא מילות מפתח לא הגיוני.

הנה כמה טיפים על כתיבת מאמר SEO שעליך לבצע, אשר נוגע גם על איך אתה יכול לבדוק צפיפות מילות מפתח וגם לבדוק פלגיאט:

1. לבוא עם נושא לכתוב עליו.

אם יש לך אתר אינטרנט, או מוצר אתה מתכנן למכור, הנושא שאתה צריך לכתוב על צריך להיות קשור לאתר שלך או המוצר שלך. לדוגמא, אם המוצר שלך הוא לתינוקות, אתה יכול לכתוב על נושאים כגון טיפול בתינוקות, תינוקות האכלה, צעצועים לתינוקות, וכן הלאה.

בעת כתיבת מאמרי SEO, זכור כי מגיעים עם כותרות קליטות הוא גם חשוב. אתה יכול לחשוב על כותרת לפני שמתחיל לכתוב, שבו אתה גם יכול לשנות ברגע שאתה מבין כי עם סיום כתיבת מאמר SEO, הכותרת הראשונה חשבת אינה מתמקדת הרבה על הכיוון הנכון. לדוגמא, אם בהתחלה אתה ניגש עם התואר הזה: 'בייבי האכלת טיפי אמהות', אבל היה מסוגל לכתוב עוד על האכלת מכשירים לתינוקות, אתה יכול לשנות את הכותרת ל: "מכשירי האכלת תינוקות: אמא צריך Knows '.

2. לעשות מחקר מילות מפתח.

אם אתה רוצה את המאמרים שלך ניתן למצוא מייד על ידי אנשים, אתה צריך לעשות מחקר מילות מפתח לאחר שכתבת עד כה עם נושא. יש כל כך הרבה כלים מקוונים שאתה יכול לעשות עבור משימה ספציפית זו.

לעתים קרובות יותר מאשר לא, אתה רק צריך להקליד ביטויי מפתח אשר אתה חושב יהיה בשימוש על ידי אנשים מחפשים את האתר שלך או עבור המוצר שלך. הכלי אז יהיה לתת לך רשימה של מילות מפתח ואת המספר האמיתי של חיפושים בחודש כי משפט מפתח ספציפי או מילת מפתח. לדוגמא, כאשר כותבים על מוצר תינוק, אתה יכול לצפות את תוכנת מחקר מילות מפתח כדי לתת לך ביטויים כמו: מוצרי תינוקות, מוצרי תינוקות פופולריים, איפה ניתן לרכוש פריטי תינוק, ועוד רבים.

3. מניחים את מילות המפתח שלך כמו שצריך בתוך הכתבה.

בכתב מאמר SEO, מיקום מילת מפתח נכון חשוב. אתה צריך לנצל את מילות המפתח שלך בתוך הכתבה בצורה שאינה ללכת נגד חוקי הדקדוק. כמו כן יש לך לפגוש צפיפות מילות מפתח נכונה, אשר בדרך כלל מתקיימת על ידי החדרת ביטויי מפתח לפחות פעם אחת עבור כל 100 מילות במאמר. כמובן, המאמר שלך צריך תמיד הגיוני אפילו עם מילות מפתח להציב בתוכו, כדי לא לעצבן הן מבקרים באתר ומנועי חיפוש.

4. זכרו לבדוק צפיפות מילות מפתח וגם לבדוק פלגיאט.

בעת כתיבת מאמרי SEO, אתה צריך לוודא שאתה לעשות קצת הגהה של עבודתך, ולתקן שגיאות דקדוק, שגיאות כתיב ועוד אחרי זה, אתה צריך לבדוק צפיפות מילות מפתח או על ידי מחשוב עבור אותו באופן ידני, או באמצעות צפיפות מילות מפתח כְּלִי. כתיבת מאמר SEO גם מחייב אותך כדי לבדוק אם תוכן משוכפל כדי לוודא כי מה שאתה מפרסם באינטרנט או להגיש למנועי חיפוש הוא באמת פלגיאט בחינם.

אם אתה רוצה להיות טוב בכתב מאמר SEO, פשוט בצע את העצות הנ"ל להגיד שלום גבוה במנועי חיפוש.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.