אופטימיזציה למנועי חיפוש

מבקרים אורגניים אלה משתמשים לבקר באתר באמצעות מאמצים אופטימיזציה או קידום במנועי חיפוש. זה קל לפלח מבקרים אלה באותה כיתה כמבקרים מאחר ואין עלות הקשורים בהם. אין לשותפים ברווחים עם, ולא מנועי חיפוש לשלם עבור כל קליק. כמו כן, אנשים רבים נוטים לסמוך על תוצאות אורגניות יותר תוצאות ממומנות.

אז מה הוא הגורם החשוב ביותר לגרום לאנשים לבקר באתר שלך? כדי לענות על שאלה זו, הבה לפנות כמה נתונים מעניינים. זה כל כך מתברר כי 82% מאנשים לא לנווט מעבר חמשת האתרים המובילים שאותרו על-ידי מנוע חיפוש. יתרה מכך, 90% מהמבקרים אינם נראים מעבר עשרים האתרים המובילים. במילות אחרות, אם אתה לא מדורג בין 5 העליון של מילת המפתח על פי בחירתך, סביר להניח כי אתה נשאר לבחירה מתוך רק 31% מכלל התעבורה. ואם אתה לא דרגת ב -20 הראשונים, אתה פשוט נתפס על ידי% 9 הביקורתיים ביותר. כדי לשכנע את האנשים האלה לקנות, אתה צריך טובת מוצר, מחיר או ערך טוב. הפתגם הישן הנדל"ן של המיקום הכי חשוב הוא בדיוק כמו אמיתי בנכס הווירטואלי.

במילים אחרות, המכירות הקלה מבוצעים אם אתה מדורג בין חמשת הראשונים. למרבה הצער, זה לא סוד ולכן הדירוג של 4 העליון הוא קשה ביותר עבור מילות מפתח תחרותיות. דירוג האתר גבוה עבור מילות מפתח מסוימים הצמיח מקצוע חדש: SEO או אופטימיזציה למנועי חיפוש. אנשי מקצוע אלה כפי שנקראו אופטימיזציה למנועי חיפוש לפעמים מטופלים בכבוד שניתן רופאים דמי-אלי מכשפה. אמנם, פעמים אחרות, כאשר הם לא יכולים לייצר את התוצאות שהם זוכים ליחס זהה לזה.

התפקיד של חברת SEO הוא להתמקד במה ביטויי מפתח יקבלו את התנועה האיכותית ביותר, לכתוב להעתיק אינטרנט באמצעות מונחי החיפוש האלה או מילות מפתח, לעצב את הניווט של האתר, כמו גם לשכנע אתרים משלימים לקשר את האתר המדובר. התוצאה הצפויה של כל הריצות שלה היא לשכנע את מנועי החיפוש שהאתר שלך, ועוד לנקודה דף הנחיתה שלך הוא אחד המתאים ביותר עבור מילות מפתח מסוימות.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.